.: Csak egy gondolat #6

Gyerekek, én a Hopeless - Reménytelen című könyvön kiakadtam! Soha nem éreztem még úgy, hogy képtelen lennék elolvasni az utolsó húsz oldalt - általában ha egy könyv nem tetszik, akkor feladom a harmincadik körül -, de ezzel a regénnyel így voltam. Ez volt életem első Rubin pöttyös regénye, és nem fogott meg. Szabályosan irritált néha a főszereplő leányzó. Az elején mondjuk még nem. De a végén...!

Amikor elolvastam azt a mondatot, amitől egyszerűen kiégtem, elhajítottam a könyvemet az ágyam párnájára. Bocsi, Drágám, hogy úgy kifakadtam, de nem bírtam. És köszönöm, amiért mindig annyira megértő vagy!

Azt hiszem, átnyergelek a Hard Selection regényekre. Mert nekem olyan könyv kell, ami annyira brutális és véres, hogy szabályosan csorog ki a lapok közül az emberek vére. És azok a könyvek olyanok. Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése